EVF inwestuje w Screen Network
Warszawa, 10 lutego 2011 r. — Enterprise Venture Fund, zarządzany przez Enterprise Investors, wesprze kapitałem Screen Network SA w umacnianiu pozycji spółki na rynku cyfrowych form reklamy zewnętrznej. Enterprise Venture Fund I (EVF), fundusz venture capital EI, zainwestuje w firmę 2 mln euro, obejmując 27-procentowy pakiet akcji. Spółka Screen Network SA to jedna z najdynamiczniej rozwijających się firm oferujących nowoczesne rozwiązania technologiczne do prezentacji materiałów informacyjnych i reklamowych na ekranach cyfrowych.
Screen Network działa od roku 2005 i obsługuje ponad 25 sieci reklamowych, na które składa się obecnie ponad 31,5 tys. ekranów w ponad 5 tys. lokalizacji w Polsce. Spółka współpracuje między innymi z firmami Media Markt, Saturn, Inmedio, Relay, Baltona, TUI, PKP Intercity, Lukoil i Wittchen.
Screen Network stworzył własny software – Screen Network Manager, który znalazł już zastosowanie w projektach zrealizowanych przez spółkę. Screen Network może poszczycić się zespołem specjalistów z dziedziny marketingu, reklamy i teleinformatyki, mających potencjał tworzenia unikalnych produktów oraz usług w komunikacji multimedialnej.
„Screen Network od początku swojej działalności corocznie reinwestował cały zysk. Dzięki kapitałom pozyskanym od EVF możliwe będzie przyspieszenie rozwoju firmy w kluczowych obszarach zewnętrznej cyfrowej reklamy i informacji, znanej pod skrótem DOOH media, czyli digital out-of-home media” – uważa Marcin Boruta, Prezes Screen Network.
„Nasza najnowsza inwestycja stanowi potwierdzenie strategii lokowania kapitału w nowatorskie firmy o dużym potencjale wzrostu. To dziewiąta inwestycja Enterprise Venture Fund, ale biorąc pod uwagę dotychczasowe osiągnięcia zespołu Screen Network kierowanego przez Marcina Borutę, uważam, że będzie to strzał w dziesiątkę” – powiedział Rafał Bator, Partner Enterprise Investors, kierujący zespołem EVF.
„Pozyskanie tak wiarygodnego inwestora, jakim jest Enterprise Investors, jest dobrym krokiem dla Screen Network SA. Dzięki współpracy z tak doświadczonym partnerem biznesowym spółka umocni swoją pozycję lidera wśród firm działających na rynku reklamy zewnętrznej. Środki finansowe pozwolą zrealizować strategię rozwoju Screen Network SA, która została opracowana na najbliższe 3 lata” – powiedział Maciej Hazubski, Prezes Zarządu IQ Partners SA.
Więcej o spółce Screen Network na www.screennetwork.pl
Więcej o IQ Partners na: www.iqpartners.pl